Lekker niks doen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu Lekker niks doen - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu

Lekker niks doen

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Marjan

27 Mei 2013 | Nepal, Pokhara

Pokhara, maandag 27 mei 2013

Uitgeslapen, lekker rustig ontbeten, geen tassen inpakken, niet fietsen, geen fietsonderhoud, luieren, koffie drinken, verstrooiing zoeken, een sateetje eten, shoppen, internetten, chatten en dit blog even bijhouden. Gewoon een dagje niks, hoewel?

Marjan is nu samen met iemand van een school voor arme kinderen inkopen aan het doen voor 80 kinderen. Potloden, schriften, puntenslijpers, tandpasta en borstels, dat soort dingen.
Een klein gebaar voor de armoede die ook hier is.
Dit na overleg met het management van het hotel.

Morgen vliegen we terug naar Kathmandu om daar nog een paar dagen te rusten. Het lijkt wel of we vakantie hebben! :-)

Het is nu 22 uur in Nepal en tijd om te gaan slapen.

Liefs vanuit Nepali!

Marjan en Ton

Ps: het verslag van gisteren is herzien; ik had de tekst van een dag eerder erin gekopieerd. Ik denk dat het lezenswaardig is.
Er komt geen aparte melding van per mail.

• 28 Mei 2013 - 15:44

Adriaan @ Marjan:

Hoi bikkels
    met stijgend ontzag jullie belevenissen gelezen. Chapeau en drie diepe buigingen. Om hier weer te wennen is wellicht een korte inburgeringscursus aan te bevelen. Er is nog niet ingebroken bij jullie, alles ziet er goed uit, geniet van de laatste dagen, uitrusten kun je hier altijd nog. In de zon zitten is er hier helaas voorlopig echter weer niet bij, we hebben nu de eerste en laatste (2) mooie dagen van mei 2013 achter de rug.
    Kom heel terug, groetjes
    A&M