"Op hoogte" - Reisverslag uit Lhasa, China van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu "Op hoogte" - Reisverslag uit Lhasa, China van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu

"Op hoogte"

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Marjan

02 Mei 2013 | China, Lhasa

Hoi allemaal,

We zijn in Lhasa op 3600 M hoogte. Toen wij vanmiddag aankwamen in het Yak hotel en wij de trappen op moesten met de zware tassen werd heel snel duidelijk dat we op hoogte zijn. De vermoeidheid slaat direct toe en we bestijgen de trappen als 80 jarigen, sneller gaat echt niet! De zuurstofschuld ontstaat heel snel.
Naast de hoogte zal ook wel de vermoeidheid van het reizen ons parten spelen. Het is nu half negen in de avond en we gaan maar vroeg slapen want veel slaap hebben we tot nu nog niet gehad.
We hebben nog geen meter gefietst en zijn nu al moe:-)
De gids verzekert ons dat de vermoeidheid in de komende dagen wel afneemt omdat we gewend raken aan het verblijf "op hoogte".

Voor iedereen die vanuit Facebook reageert, besef dat de Chinese overheid Facebook heeft afgesloten en WIJ Facebook niet kunnen gebruiken. Wij ontvangen wel jullie reacties via dit blog, en dat is leuk om te lezen.

Tot gauw weer ......
Marjan en Ton

• 02 Mei 2013 - 15:35

Edgar:

Dag Ton en Marjan,

Is het weer een beetje lekker in Tibet? Zijn er ook veel buitenlanders (lees blanken) daar of zijn jullie de enigen?

Groetjes,
    Edgar

• 02 Mei 2013 - 20:58

Roswitha:

Erg leuk jullie reisverslag te lezen! Kom graag een keer de foto's bekijken! ;-)
    Geniet er lekker van! Wij blijven jullie volgen!
    Liefs,
    RR&mm