Regentijd - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu Regentijd - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Ton en Marjan Bos - WaarBenJij.nu

Regentijd

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Marjan

30 Mei 2013 | Nepal, Kathmandu

Kathmandu, donderdag 30 mei 2013

Vandaag een dag met veel regen. De regentijd lijkt nu wel zijn intrede te doen, het regent de hele dag pijpenstelen. Ook daalt de temperatuur. Ik moet zelfs een wollen trui aan doen.
In de lobby van het hotel is WIFI en kunnen wij ons hart ophalen met berichten versturen, chatten en lezen. Het werd een luie dag en in de namiddag een restauranttje opgezocht en daar uitgebreid met onze vrienden getafeld.
Als we nog maar kort in bed liggen begint het opnieuw en nu vooral heel hard te regenen. Dit gaat de hele nacht door, een ware hoosbui waar we regelmatig wakker van worden.

Marjan is weer aardig opgeknapt.

Groetjes,
Marjan en Ton

• 31 Mei 2013 - 09:47

JP:

Ton, Bedankt voor je levensechte verhalen, we hebben ze met veel plezier gelezen; alsof we er bij waren :-). Goede reis terug en tot ziens.